Nee dank u

Update

Updates 07.09.2022

Er zijn weer een aantal updates doorgevoerd, de belangrijkste op een rij:

Het is nu mogelijk om direct een vraag te stellen via de button rechtsonderin.
Onder Ingevoerde orders en Gevalideerde orders is er een extra kolom beschikbaar.
Onder acties kan er direct op het vraagteken geklikt worden om een aanpassing/vraag te stellen over die specifieke zending. Tevens kan er een bijlage meegestuurd worden (max 10 mb), voor bijvoorbeeld ADR zendingen.

 

Heeft u zelf nog een verbeterpunt, geef dit aan ons door !

Stel Een Vraag

Updates 13.07.2022

Onze IT heeft weer een aantal verbeteringen doorgevoerd voor MijnFritom. Een aantal zijn onder de motorkap, hier zal u als gebruiker minder van merken. Andere moeten het gebruiksgemak verder verbeteren.
De belangrijkste op een rij:

De lengtes van de velden ingesteld, zodat alle informatie goed overkomt

Een adres kan direct worden opgeslagen bij het aanmaken van een nieuwe order
Postcode validatie voor NL-adressen

Aanpassingen in de vertalingen

 

Meer weten over Mijn Fritom ?

Mijnfritom

Anna Caenen
Customer Service