Nee dank u

IT-diensten

Bij TGN|Fritom vinden we het erg belangrijk om mee te gaan met de tijd en de laatste ontwikkelingen. Doordat de Fritom Group een eigen R&D-afdeling heeft, kunnen we dit ook altijd realiseren. Investeren om voor onze klanten net dat beetje extra te kunnen bieden, is voor ons niet iets dat we uit de weg gaan. Duurzame relaties, persoonlijk contact en heldere afspraken: dat is wat TGN|Fritom onderscheidt als logistiek dienstverlener.

MijnFritom 2.0

MijnFritom is uw persoonlijke digitale omgeving. Op dit digitale platform heeft u met uw persoonlijke inloggegevens toegang tot alle informatie omtrent uw zendingen. Ook het inboeken van zendingen doet u gemakkelijk en snel via MijnFritom.

Wat u kunt verwachten in MijnFritom:

  • Inboeken van verzendopdrachten
  • Track & Trace
  • Administratie emballagestromen
  • Proof of Delivery (POD)/ Sign on glass
  • Digitale facturatie
  • Elektronische koppelingen (EDI, van Ascii tot en met XML)
Download de flyer over MijnFritom 2.0

Up-to-date inzicht

Dankzij ‘Mijn Fritom’ weet u precies waar u aan toe bent. Via deze state of the art informatietechniek kunt u altijd real-time gegevens opvragen. Optimaal resultaat behalen we door uw ERP-systemen, ons online Warehouse Management Systeem (WMS) en/of ons Transport Management Systeem (TMS) met elkaar te koppelen. Onze IT-mensen blijven de laatste trends en ontwikkelingen op de voet volgen. Zo mag u ervan verzekerd zijn dat onze IT-systemen altijd uitstekend blijven.

Data in professionele handen

De continuïteit en beschikbaarheid van onze IT-systemen is cruciaal voor onze dienstverlening. Daarbij is ontzettend belangrijk om veiligheidsmaatregelen te treffen voor data. Daarom brengen wij data veilig onder bij professionele datacenters. Bovendien garanderen we met een back-up van alle gegevens op een gescheiden fysieke locatie dat informatie volledig beschermd opgeslagen is.

Vraag nu een account aan !

Verbeter uw supply chain met

de IT expertise van TGN|Fritom

Melle Mulder

Melle Mulder
Inside Sales