Transport orders kunnen op verschillende wijze bij ons binnen komen. Wilt u voor het eerst een transport order boeken? Neem dan contact op met onze sales via sales@tgnfritom.nl of telefonisch via +31 38 850 1532. Bent u al klant bij ons? Dan kunt via ons klanten portaal “Mijn Fritom” snel en eenvoudig u transportorder opgeven en opvolgen. Voor eventuele vragen kunt u mailen naar orders@tgnfritom.nl of bel naar +31 38 850 1554.
Via onze klantenportal Mijn Fritom kunt u eenvoudig een wijziging doorgeven voor de betreffende zending. U kunt ook contact op nemen met de afdeling customerservice via customerservice@tgnfritom.nl of bel naar +31 38 850 1533, vermeld hierbij het zendingsnummer en de wijziging die u wilt doorgeven.
Uw zendingsnummer kunt u vinden linksboven in de mail die wij hebben gestuurd met uw Track & Trace code of onder gevalideerde orders in ons online klantenportaal “Mijn Fritom”. Heeft u deze mail niet ontvangen of wilt u ook een account voor onze klantenportaal? Neem dan contact op met de afdeling customerservice via customerservice@tgnfritom.nl of bel naar +31 38 850 1533.
In de Track & Trace staat het geplande tijdstip, en waar en wanneer wij uw goederen zullen afleveren. Heeft u geen Track & Trace mail ontvangen? Neem contact op de afdeling customerservice via customerservice@tgnfritom.nl of bel naar +31 38 850 1533.
Onze excuses! Er kan iets misgegaan zijn waardoor we uw goederen niet hebben kunnen bezorgen of er is iets anders aan de hand. Indien u nog geen bericht van ons gehad heeft kunt u contact opnemen met onze afdeling customerservice via customerservice@tgnfritom.nl of bel naar +31 38 850 1533.
Wij zijn maandag tot en met vrijdag geopend van 08:00 – 17:30 uur. Tijdens kantoortijden zijn wij bereikbaar via de mail: info@tgnfritom.nl of telefonisch op +31 38 850 1500.
Hartelijk dank voor uw interesse! Onze sales vertelt uw graag meer over de verschillende mogelijkheden. Neem vrijblijvend contact met ons op! Via de mail sales@tgnfritom.nl of bel naar +31 38 850 1532.