Nee dank u

Arseus Lab

"De chauffeurs van TGN|Fritom zijn een visitekaartje en denken echt mee."

Patrick de Jong — Arseus Lab

Een klant van TGN|Fritom is Arseus Lab. Patrick de Jong van Arseus Lab voert een warm pleidooi voor de chauffeurs van TGN|Fritom:

“Wij werken inmiddels ongeveer 4 jaar samen met TGN|Fritom. Deze samenwerking is tot stand gekomen door het contact wat ik heb gehad met een chauffeur die bij ons aan de deur kwam. Het zijn vaak dezelfde chauffeurs die leveren bij ons. Zij zijn eigenlijk het visitekaartje van het bedrijf. De chauffeur die bij ons destijds aan de deur kwam was een soort vertegenwoordiger, hij sprak mij aan om eens na te denken over een samenwerking met TGN|Fritom. Hij gaf mij het telefoonnummer van de salesmanager en al snel hadden we contact. Vervolgens heb ik een tour gehad in Zwolle bij TGN|Fritom. We hadden een goede klik met het bedrijf. Het blijkt hieruit dat de chauffeur goed gehandeld heeft. Hij was representatief en goed geïnformeerd. Naar mijn mening wordt de waarde van een chauffeur ondergewaardeerd. Uiteindelijk hebben zij direct contact met de klant.

Wij zijn een groothandel in tandtechnische goederen en leveren hoofdzakelijk in de BeNeLux. Wij importeren goederen vanuit de Europa. We hebben hierbij te maken met diverse soorten goederen. Het belangrijkste is dat er zorgvuldig omgegaan wordt met de goederen. Het mag natuurlijk niet beschadigd worden. Bij TGN|Fritom gaan ze zorgvuldig om met de producten. Er wordt bijvoorbeeld niet vaak overgeladen. Het wordt rechtstreeks van de leverancier in Duitsland bij ons in Zeist afgeleverd. Zij zorgen ervoor dat onze producten geen schade oplopen.

Wij ervaren dat TGN|Fritom ontzorgt. Vanaf het punt dat eigen kennis ophoudt, neemt de Fritom Group het over. Daardoor is er altijd wel een oplossing te vinden. Bijvoorbeeld: Wij hebben een fabrikant in China, hier spelen andere regels en manieren van werken een rol. De Fritom Group heeft daar een agentschap. Als wij een opdracht hebben voor de leverancier in China nemen zij het over. De lijnen houden zij kort, zodat wij goed op de hoogte blijven. Wat betreft korte lijnen, geldt dit ook voor het contact tussen ons en TGN|Fritom. Het is voor ons altijd bekend met wie je te maken hebt. Je weet waar je terecht kan en welke expertise personen hebben. Je kent ze. Hierdoor duurt het niet lang en bespaar je tijd.

De prettige en open sfeer met de contactpersonen van TGN|Fritom draagt bij aan een soepele opdrachtverwerking. Direct contact met de verantwoordelijke persoon geeft de mogelijkheid om de wensen voor te leggen, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Daarmee is de customer journey een reis die goed uitgedacht is en door ervaring weinig problemen ondervindt. De reis kan ontspannen beginnen wanneer alles goed geregeld is. Van tevoren een prettig contact, duidelijke uiteenzetting van de mogelijkheden en juiste informatie, om uiteindelijke goed en heel op de eindbestemming aan te komen.

Onze klanten verwachten van ons namelijk ook een goede voorraad en snelle correcte leveringen. Goede vakkennis, een luisterend oor, aangevuld met nuttige adviezen dragen bij tot een langdurige relatie.”