Klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek

21 april 2021

Afgelopen periode hebben wij een klanttevredenheidsonderzoek gehouden, over de uitkomsten willen wij u graag informeren. Tevens willen wij de deelnemers nogmaals bedanken voor hun moeite om te reageren. Dit klanttevredenheidsonderzoek is één van de manieren die wij gebruiken om te luisteren naar onze klanten om zo onze dienstverlening te blijven aanpassen aan uw wensen en behoeften.

Uit de reacties bleek dat de algemene tevredenheid over TGN|Fritom hoog scoort, namelijk een 7,7 op een schaal van 10. Met name de tevredenheid over de kwaliteit van onze dienstverlening scoort zeer hoog,  daarnaast werd ons web portal als zeer prettig in gebruik benoemd.

Zeer positief werd benoemd:

  • Grote flexibiliteit
  • Enorme deskundigheid
  • Prettig online portaal

U geeft aan dat onze sterke punten vooral liggen op het gebied van flexibiliteit en deskundigheid en meedenken met u, onze klant. Wij willen tevens ook de deelnemers bedanken voor hun inhoudelijke feedback, hier zullen wij mee aan het werk gaan. Zo hebben we tips gekregen over onze digitale informatievoorziening, we zullen hier aandacht aan besteden en u informeren over de genomen maatregelen en wijzigingen.

De gelukkige nieuwe eigenaar van schaalauto van TGN|Fritom is Henry geworden, hij heeft het model een mooi plekje gegeven.

Klanttevredenheidsonderzoek 2020
Klanttevredenheidsonderzoek 2020