Finale NT Marketing Trofee

Publicatie datum: 18-02-2016

TGN|Fritom is doorgedrongen tot de finale van de NT Marketing Trofee, die op 31 maart 2016 wordt uitgereikt.

Marketing wordt een steeds belangrijker discipline voor ondernemingen in de sectoren transport en logistiek. Om dit te onderstrepen wordt tijdens het Congres Marketing in Transport & Logistiek, op 31 maart in het Spoorwegmuseum te Utrecht, de eerste NT Marketing Trofee uitgereikt. Hiermee zal een nieuwe jaarlijkse traditie in de B2B marketing van de sector ontstaan.

De finalisten zijn aangedragen via het jaarlijkse onderzoek marketing in transport & logistiek van Nieuwsblad Transport. In het onderzoek zijn vijftig organisaties genoemd.

Op basis van hun website, branding en aanwezigheid op sociale media zijn de vier finalisten geselecteerd. Zij zullen zich tijdens het congres presenteren aan het publiek. De winnaar wint naast de trofee ook een mediacampagne bij Nieuwsblad Transport ter waarde van € 5.000,-. TGN|Fritom behoort tot de kanshebbers!

De jury van de NT Marketing Trofee beoordeelt de kandidaten op basis van (1) visie en strategie, (2) (groei in) marktaandeel, (3) branding, (4) vernieuwing en (5) organisatie. De jury bestaat uit Michel Schuuring  van Nieuwsblad Transport (jury voorzitter), Branko Schuurman van DHL, Lisette van der Pijl die werkzaam is bij Tanker en Paul Kroef van ARA.

Bron: Nieuwsblad Transport